Kwaliteit, betreft mijn producten:

Mijn gevoel is meestal goed als ik iets koop.

Dan gaat het voor 98% goed! Dat kan van alles zijn. Maar als het fout kan gaan gebeurd het eerder met het bestellen van eten of drinken! Als je iets laat thuisbezorgen gebeurde het wel eens om de zoveel tijd dat die persoon of de eigenaar van dat eettentje vergeet een blikje frisdrank er bij te bezorgen waar ik dan wel voor betaal. Maar toch blijf ik ontzettend tevreden over de kwaliteit! Echt super goed dat het zo lekker makkelijk kan!

Wat ik dan doe? Gelijk even bellen met dat eettentje!

En vertellen dat ik een blikje frisdrank mis! In al die jaren heb ik dat zeker vijf keer meegemaakt. Zo heb ik ook wel eens meegemaakt dat ik ergens iets ging eten en dat ze mij vergaten. Ik zei er toen iets van en kreeg een blikje cola voor het ongemak. Of dat ik ergens een frietje at wat veel te zout was. Daar had ik dan niets over gezegd. Waarom daar niet?! Omdat het nogal druk was daar. Ook vond ik dat ik het kon oplossen om mij niet druk te maken en te onthouden dat ik daar in het vervolg niet meer wilde eten!

Zo’n zelfde situatie heb ik ook meegemaakt toen ik ergens eten ging ophalen. Toen had ik even opgebeld dat het eten totaal niet smaakte! Echt heel zout en smakeloos was! “Ja” zei die persoon, “er is te veel in die pan geroerd.” Een hele rare opmerking vond ik en ik kon het probleem niet met hem oplossen! Dus kom ik daar niet meer.

In de supermarkt gaat het gelukkig wel altijd wel goed. Ik kan mij niet herinneren wanneer er iets fout is gegaan!

Het onderwerp “iets drinken wat nogal duur uit valt voor wat je er voor krijgt.” Dat gebeurt dan verwacht ik wel bij de meeste personen. Dat bijvoorbeeld een biertje € 2,10 kost. Dan betaal je op een andere plek opeens €2,80. Nog een gekkere prijs voor een rum cola was €6,80! En ergens anders kostte die weer €4,50. Ja, met sterke drank zijn dat echt nog eens verschillen!

Met non-food heb ik het een hele tijd geleden mee gemaakt.

Bij de kleuren van mijn bankstel. Een speciale kleur groen/blauw. Die kleur had een speciale naam. Uiteindelijk waren ze van die firma drie keer bij me langs geweest om het bankstel om te ruilen. Uiteindelijk de perfecte kleur!

Er zijn bedrijven die beweren dat als iets bij de concurrent duurder is dat ze het prijsverschil terug betalen. Die situatie heb ik zelf nog nooit mee gemaakt. Vooraf doe ik het liefst onderzoek daarnaar.

Zo ben ik heel benieuwd naar jullie ervaringen!

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>